Våre sponsorer har vært med på å utvikle klubben vår. Sponsorer som er presentert på denne siden har enten gitt oss pengestøtte, eller støtte i form av varer og tjenester. Uten dem hadde vi ikke kunne realisere målene våre, blant annet etableringen av vår nye utendørs ridebane og innkjøp av nytt hindermateriell.

Gullsponsorer

Vi har gleden av å presentere Elektor installasjon og Komatsu som gullsponsorer. Hver av bedriftene har støttet oss med 10.000 kroner.

Elektor

Som en av verdens ledende produsenter av skogsmaskiner har Komatsu virksomhet i alle de viktige skogsmarkedene rundt om i verden. Hos Komatsu får du en samarbeidspartner du kan stole på, og som tilbyr et komplett utvalg av maskiner, tjenester, service og reservedeler for moderne skogbruk.

Les mer på Komatsus hjemmeside.

Sølvsponsor

Sølvsponsorer har støtte klubben med kr. 5.000. For dette får bedriften sin logo publisert på vår hjemmeside i tre år.

Vi har ingen sølvsponsorer enda.

Bronsjesponsor

Bronsesponsorer har støttet oss med kr. 2.500 og for dette publiseres bedriftens logo på vår hjemmeside (varighet er to år).

Dette bildet mangler alt-tekst; dets filnavn er CFMaskinas_webadresse_kontur-1.png

Generell sponsorstøtte

Hindersponsorer

Ninkov tannlege